Bestellen & betalen
Veelgestelde vragen
Vragen en antwoorden over alles omtrent het bestellen & betalen in onze webshop.
Hoe plaats ik een bestelling?
Voeg alle producten die je wilt bestellen toe aan de winkelwagen. Navigeer naar de winkelwagen of via de zijbalk die opent wanneer je op het winkelwagen icoon klikt om vervolgens op 'Afrekenen' te klikken. Volg het afrekenproces om je bestelling te plaatsen.
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Je kunt bij ons op verschillende manieren je bestelling betalen. We accepteren de veel gebruikte betalingsmethode iDeal, waarmee je gemakkelijk via je eigen bank kunt betalen. Daarnaast kun je bij ons ook betalen met PayPal, Klarna (zowel achteraf betalen als in 3 delen), Bancontact, Bankoverdracht en Creditcard. We garanderen een veilige en gebruiksvriendelijk afrekenproces.
Hoe pas ik een kortingscode toe?
Wanneer er een kortingscode actief is heb je de mogelijkheid om deze op de winkelwagenpagina of de afrekenpagina in te vullen. Het veld om de kortingscode in te vullen wordt duidelijk aangegeven. Let op: het veld voor de kortingscode is enkel zichtbaar wanneer er minimaal één kortingscode actief is.
Kan ik een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres?
Jazeker! Je kunt bij ons een ander afleveradres opgeven dan het factuuradres. Wel zo handig als je bijvoorbeeld iemand iets cadeau doet. Wanneer je hier gebruik van wil maken vink je op de afrekenpagina ‘Verzenden naar een ander adres?’ aan. Hierdoor krijg je de mogelijkheid om een ander afleveradres op te geven.
Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
Wanneer je via iDeal, Klarna, Bancontact of Creditcard betaalt, sturen we je na een succesvolle betaling door naar de pagina waarop duidelijk wordt dat je bestelling ontvangen is. Wanneer je betaalt via Bankoverdracht ontvang je pas een bevestiging van je bestelling wanneer wij het geld hebben ontvangen. Hou er rekening mee dat dit soms 1-2 werkdagen kan duren.